Monday, October 19, 2009

Batuk+selsema

Hidung aku dh mula mengeluarkan cecair yg tidak diundang. Semalam elok lagi just sakit2 tekak ngan batuk2 jer...arini ha ambek pakej terbaik yg aku dapat. Nk MC dh last week aku cuti 3 hari. Opismate aku plak cuti. Xkan nk biar su sorang2 kat opis sampai malam. Sian plak kat dia. Xpasal2 dia plak yg sakit nnti. Aku harap sgt disaat2 camni dapat la staff baru secepat mgkn.

Dh kalo jadi benda2 yg x diingini camni berlaku kan ke ssh. Nmpaknyer aku kena duk kat meja aku je arini. Xlleh suka2 hati nk kuar. Kat luar tu ramai student x pasal2 aku plk dikata pembawa virus. Dah la H1N1 belum settle lagi...minta2 la dijauhkan.

Fuh lega dapat bersin...gatal hidung2 ni. Rasa cam nk cabut jer..Seb bek MQA esok ngan lusa. Aku dh cuak gak la kalo MQA dtg arini. nk xnk kena gak la...dh xde staff lagi dh. Sok kalo ok sikit leh la kalo x k.zai help me!!!!!!!!

Hadui la makin mencurah2 air hingus ni. Ni dh mkn ubat. Kalo x mkn camne la gayanyer yer...Mlm ni kena g klinik gak. Ubat batuk ttinggal plak kat kg. Xpe la tu bagi kat jemi je la. Dia pun x sihat gak. Aku risau PMR dia aritu. Ngan demamnya ngan kenduri lagi. sure penat. Walau apapun keputusannya aku redha jer...Cm aku plak yg ambik pekse kan. Sapa x risau wei...dia la satu2nya yg tinggal. Yg lain aku x risau sgt. Sume dh lepas. Yg ni sorang jer lagi...

Hopefully aku cepat sembuh...

Al-Fatihah untuk Pakcik aku yg meninggal malam sabtu lepas. Semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman. Amin......

No comments: