Tuesday, April 3, 2012

Terima Kasih Abah....


Terima kasih yang tak terhingga buat arwah abah. Walaupun abah dah tak ada, saya pasti abah gembira di sana. Alhamdulillah 10 Mac 2012 tepat jam 3.20 petang saya telah menjadi suri kepada Mohd Firdaus Ab Hamid. Cuba 2 kali abah berjumpa dengan suami saya. Sempat saya kenalkan dengan abah. Dan abah sangat merestuinya.

Abah, segala nasihat abah masih tersemat di dalam hati ini. Insya Allah saya akan berusaha menjadi isteri yang solehah dan disenangi suami. Semuanya masih segar dalam ingatan saya sebelum saya menjadi seorang isteri. Insya Allah saya akan buat yang terbaik seperti mana yang abah mahukan.

Didikan abah yang paling sempurna, kata-kata abah yang paling mujarab, nasihat abah yang paling berkesan dan pesanan abah Insya Allah akan saya ingat selamanya...

Kini, saya bukan lagi tanggungjawab abang. Semoga perkahwinan ini akan kekal selamanya hingga ke syurga.

Abah, I miss u.....




No comments: