Sunday, January 10, 2010

Di tahun baru...

Salam tahun baru wt kawan2 semua. maafterlalu lama mengambil masa untuk memulakan lembaran di tahun baru ni. semoga tahun baru ni nanti akan menambahkann lagi semangat untuk memulakan azam baru.

mana2 azam yg lepas yang x sempat nk tunaikan pastikan tahun ni terlaksana...

Azam aku tahun ni semoga aku akan lebihh rajin bekerja. Leh simpan duit sikit & bawa mak abah g jalan2 lagi...Insya Allah...

Tiada yang lebih bahagia daripada melihat mak abah gembira.

Alhamdullillah adik aku tahun ni sorang dh keje. Walaupun masih mencari kerja yg betul x kisah la janji kerja yang halal walaupun temporary. Insya Allah bulan 6 nnti sorang lagi adik aku akan menamatkan pengajiannya di universiti. Pasni leh la dorang keje. Tinggal sikecik yang kat rumah tu jer lagi. Tapi kalo dorang nk sambung master terpulang pada dorang. Abah dulu pun pernah kata kalo nk sambung lagi terpulang...

Aku??? rasanyer cukup la setakat ini. Kalo ada rezeki tu x tau la kalo dibukakan hati untuk sambung...

Tahun baru ni aku harap aku akan terus, ceria dan gembira...





No comments: