Wednesday, December 8, 2010

Perut oh perut

Kenapa engkau sakit,
macam mana aku x sakit
makan nasi mentah 2x
(tipu...tipu...)

bkn makan nasi mentah ni gara-gara makan pedas masa lunch tadi...Ikan keli masam pedas...maunyer tak perutku meragam...sejak akhir-akhir ni makan pedas jer mula la nk meragam perut ni...oh yer petang td minum plak teh o ais limau....(ais lagi...)

Sekarang ni dalam proses mengurangkan minum ais. Bukan apa rasa diri ni cam dh x larat jer... (ecececece....cover baik punyerrrrr...) ye la ye la...nk diet sebenarnya. Entah la memang rasa badan ni dah tak larat. (sama la tu kan...)

Lagipun aku rasa badan aku sgt la kurang air...air kosong yer u allllll....sebabnyer kulit-kulit terasa kering jer...bibir lagi la...asik merekah jer...dh x cantik bibir aiiiii...

Masalahnyer aku ni susah sgt nak minum air kosong kat rumah. Kalau kat opis tu 1 liter air tengahari aku dh leh habiskan. kenapa yer...kalo kat rumah nk minum air sejuk-sejuk jer...

Ni citer perut ke citer air ni??? xpe la sekalikan jer la...

boleh la yer....


No comments: