Masa tu jugak saya menjerit sampai keluar la suara saya boleh didengari. Pastu doktor pun serender xmau cabut dah....doktor kata dah kena saraf. Maybe tunjang gigi saya masih kuat lagi. Ekceli gigi saya tu berlubang & penah ditampal. Tampalan tu dah tercabut tu pasal dia sakit. Sampai sekarang saya jadi macam fobia ngan g cabut gigi. Buka tak pernah cabut sebelum ni tapi pengalaman ni la yang paling ngeri sekali.
Saya tak tahu nak buat apa ngan gigi saya ni. Buat masa ni saya tak akan cabut lagi gigi ni....

