Friday, April 6, 2012

Wanginya bilik saya seperti bilik pengantin hehehe...

Tajuk entry bukan main panjang lagi kan...xpe saje bagi tajuk panjuang2 camtu. Sebelum ni bilik saya adalah menggunakan pewangi ambi piur lemon yang saya tak berapa suka baunya. Saya suka dengan bau2an ambi piur ni tapi kalau lemon mmg kureng sikit la...selalu tu makcik cleaner tu akan letak yg lavender or rose. Agaknyer dia dah bosan ngan bau tu kot...

Tengahari tadi ada bacaan yasin kat salah satu department dalam opis saya. Cam biasa ada makan2. Gmbr ada pada caamerawomen. Malas nk minta. Kalau rajin nanti saya upload. Pastu dapat la bunga rampai yg dibungkus cantik dalam kain net ni. Cantik sebab dia warna merah!!


Wangi sangat. Dapat sekali dua tu....dalam tu siap ada duit syiling lagi. Teringat masa dulu2 kat kg kalau ada majlis cukur jambul mesti dapat bunga rampai ngan duit hehehe. Penah buatkan kat makcik yang nak wat majlis cukur jambul. Bunga rampai ni wangi. Dah semerbak bilik opis saya dengan bunag rampai ni.

Apa kaitannya dengan bilik pengantin????ye la orang dulu2kan suka letak bunga rampai ni dalam bilik pengantin. Sekarang jer beli yang dah siap. Sebab susah nak buat bunga rampai ni. Leceh sebenarnya nak potong nipis2 daun pandan tu. Sekarang beli jer aromaterapi yang kat kedai...ye ke benda tu namanya aromaterapi???? adeihhh tetiba ilang ingatan kejap.

Saya pun masa kawen aritu ada gak buat bunga rampai ni. Rasa segar jer bau bilik saya. Tu yang feeling2 bau bilik pengantin hehehehehehe....cam gatal tak????

No comments: