Showing posts with label geram. Show all posts
Showing posts with label geram. Show all posts

Monday, June 29, 2009

Mulakan hari ceria

Dimulakan dengan bismillah....

Alhamdulillah arini datang kerja dengan hati yang tenang. Biasa la hari isnin haruslah kena mula dengan yang baik2, yg positif2 kan??? dengan harapan minggu ni akan dipenuhi dengan keceriaan...(ceh ayat penuh pengharapan...)

Hari ni pun cuaca elok. Langit terang...
Hatiku pun berbunga2, bersemangat nk bekerja

TAPI......

Masuk2 opis on jer ekon betul2 depan mata tingkap x tutup...ish pantang betul aku. Ternganga luas plak tu!!! ni yg wat spoil mood 1 minggu ni. Ni yg nk hangin ni!!!!

xpe sabar...sabar....

Tu kalo dah tingkap x tutup tu apa maknanya tu????cuba jawab. xkan x nmpk tingkap tu tbuka luas cam mulut buaya. bukannya jauh pun suis ekon ngan tingkap tu. kalo jadi apa2 sapa nk jawab. xkan aku kot!!!! kalo bukan aku pun dh aku pun keje sama kat dalam opis ni dh sah2 nnti aku kena soal siasat gak. ni yg menaikkan darah aku ni. Lama2 kang darah tinggi plak asyik naik darah jer...

Huh malas aku nk bising, bebel pjg2...ingatkan boleh la ceria2 selepas balik kg. Lain plak jadinya. Sajer jer pagi2 nk wat org hangin...








Aku kena terapi untuk hilangkan semua aura2 negetif dalam badan aku ni...supaya esok lusa & sepanjang mggu ni aku dalam emosi yang stabil. Tapi K.zai nk cuti balik kg naik train. nak ikut!!!!!!!!!!!


Friday, March 20, 2009

Adoh la...

Adoh la wei ssh nya nk apply jawatan gomen ni...skrg ni sume dh pakai online. ok la tu kira dh maju la...tapi kan ada pro & kontranya apply guna online ni. akceli sblm ni cek ada isi dlm portal gomen ni. dia bgtau kat situ kalo ada jawatan kosong dlm gomen dia akan email tp sampai sekarang xde 1 pun yg dorang hantar. pada hal belambak2 jawatan kosong dlm gomen sekarang ni...so sapa nk tlg jawap ni?????????

ni lagi 1...mmg la memudahkan pihak kompeni yg kuarkan iklan tu bila kita apply online. tp knp plak dorang suh kita pos apa yg kita dh isi tu. dorang nk wat apa ha???? kan kita dh send suma maklumat2 tu so secara otomatiknya dorang dh dpt la bila application kita tu dh berjaya. ni yg memusykilkan pala otak cek ni..

dh la nk buka laman wb dorang tu sikit punya payah...ye la cek paham la gak kan kdg2 ramai sgt yg akses laman web tersebut...kdg2 internet kita plak yg k.o...tp hangin la gak kan kita dh separuh jalan isi tiba2 plak x blh nk akses...sapa yg x hangin. dah la nk buka berjam2 nk kuar...huh mmg mnguji kesabaran ku ini...

dr pengalaman cek apply online ni mmg xde yg menyenangkan la...sumenya ada masalah...
sabor je la yer..........