Friday, November 28, 2008

Perutku...

MAlam td kul 1 sedap aku layan tido, dgn ujan sejuk2 perut ku wat hal plak. memulas2...aku ingatkan dh pagi rasa cam dh lama je aku tido. Agak lama la gak sbb aku masuk tido pun lam kul 10...selalu selagi x kul 12 mata di x blh nk pejam. Selesai tugasku br aku tgk jam. rupanya baru kul 1..start dr jam 1 sampai 5.30 pg 4 kali aku kuar masuk toilet. Aduh...rasa cam nk terburai urat perut ni. Apa yg aku salah makan. Aku dh mula risau..last aku makan ngan k.zai. Habis la kalao k.zai pun sama nasib ngan aku gak. Pas ni aku x masuk dah kat asarli tu lagi. paling aku kesian kat aiman. ish haru kalo aiman pun kena gak...mampos la aku camni.

pas subuh barudpata lena ngan tenang. bila aku sedar tup2 kul 7.45..gelabah bewok la kawe..pepehal anta msg kat k.zai dulu aku masuk lmbt. bkn selalu nk wat camne. xkan aku nk mc. 2 hari lepas aku dh mc. lagipun aku rasa cam dh ok sikit cuma tenaga je xde. xpe nnti lunch mkn byk2...huh...perut x ok lagi dh pk makan lagi. bila nk diet ni!!!!!!!!!!!!

No comments: