Monday, January 27, 2014

Usaha & Usaha

Cik Auni dah 10 bulan lebih....masih bf+fm. Cumanya susu macam dah kurang. Pam tak pernah pun skip. Supplement macam-macam dah saya telan. Tak tahu dimana silapnya. Mungkin ada yang tak betul kot. Sekarang ni apa orang kata elok untuk tambahkan susu saya akan cuba. 

Air longan+kurma merah
Air longan ni pun salah satu usaha gak.Longan kering campur ngan kurma merah. Rebus pastu minum suam-suam. Sedap oooo....Satu tupperware ni sekejap jer saya habiskan. Ni saya bawag opis. Kalau boleh hari-hari nk minum air ni. Tapi tu la nk merebusnya satu hal plak. Cik Auni tu bukan boleh tgk saya senang sikit. Baru nk melangkah dh dia dulu menjerit. Kalau boleh 24jam nak ada orang duk kat sebelah dia.

Menyesal plak beli 1 peket jer aritu. Stok dah habis. Kat tesco, giant ada jual. Tapi tu la dh tesco dekat pun susah nak pergi. Balik keje jer dah terbayang-bayang Cik Auni depan mata. Nak cepat-cepat je balik. Time cuti nkk berkepit jer ngan anak. Camno tu?????

2 comments:

fateem fatima said...

wahh..lama xsinggah sini..auni da 10 bulan ea??alahaii bila nk jpe bdk tecik tuuu hmmm

L.E.E.Z.D.Z.A said...

ye la aunty ct aunii dh 10 bln lbh. tggu auni leh jln yer leh kita jln2 sama2 hehehe/...