Wednesday, August 26, 2015

Terlalu lama

Salam sayang...

Memang sudah terlalu lama saya tinggalkan blog ni. Bukan melupakan tapi mood tu tak sampai-sampai. Entah la bila mood yang sebenarnya nk datang. Tapi yang pasti disini saya ada macam-macam pengalaman. Di sini tempat saya luahkan segalanya...

Disinilah tempat saya meluahkan segala kesedihan, kegembiraan, kekecewaan dan macam-macam lagi. Tidak mungkin saya melupakannya. Cumanya nak memulakan sesuatu yang dah lama ditinggalkan tu ambik masa sikit.

Si kecik saya pun dah 7bulan. Rasa macam tak adil plak kan. Masa anak 1st bukan main excited lagi bercerita perkembangannya dari bulanke bulan. Insya Allah saya akan buat juga entry untuk Zafiir Arfan. Anak mummy yang tak banyak kerenah. Sangat senang menjaganya. Mummy syukur dengan kelahiran kamu....

Nantilah mummy buat entry khas untu adik yer...ni tengah kumpul semangat dulu...

No comments: