Monday, June 9, 2008

Benci!!!benci!!!benci!!!

Huh....batuk plak dah....cam tau2 je aku p ambik ubat smlm. saje jer standby ambik ubat selsema, sakit tekak ngan demam. tapi batuk plak yg aku dapat...seb baik la aku ni jenis yg suka mkn ubat. aku x suka demam...benci!!!benci!!!benci!!! bukan la nak salahkan takdir atau ketentuan dr Allah tp kalau blh nk elakkan dr demam. ye la masa kecik2 dulu aku selalu demam. aku kalo demam mesti nak manja2...sian kat mak ngan abah waktu tu. bgilir2 tido nak jaga aku. kalo demam plak mesti lama. pastu tiap kali makan ubat mesti muntah balik. tu yg demam lambat nak baik...tapi sekarang kalo rasa lain macam je mesti cepat2 cari ubat. takut melarat. mak ngan abah dah la jauh nak manja ngan sapa plak nnti...

balik ni nak pegi pasar malam cari buah2 yg ada vitamin c. lama dah tak makn buah2an...harap2 batuk ni x bpanjangan....

No comments: