Tuesday, June 17, 2008

Yang mana 1....

Semalam patutnya aku dah btolak ke terengganu untuk interview, tp kena postponed plak ari jumaat. seb baik x gerak lagi kalo tak nak kena patah balik. patut la aku rasa cam malas je nk bangun siap2. seb baik k.zai cal bgtau x jadi. dorang pun x inform awal2...

Tiba2 p opis ada surat kenaikan pangkat...fuh...cam x cauyer jer punya la lama nak tunggu...x tau nak cakap dah betapa penat & letihnya nk tggu dapat jawatan ni. rasa 2 tahun lebih tu cam ilang jeer..tapi bila kenang balik 2 tahun tu rasa sedih sangat.

cuma skrg aku tak tau nak p interview tu ke tak???jawatan yg sama ngan jawtan sekarang tapi...maybe pegi kot tapi entah la...skrg ni dah serba salah plak. kat sana cam jauh plak. bkn cam mmg jauh pun. mau 2 3 bln sekali aku balik. kalo kat sini gaji pun dah ok, blh tahan cuma...
eeeeee............x tau la nka buat keputusan...

1 comment:

umiaiman said...

tanya kata hati insylh akan dpt keputusannya