Friday, March 13, 2009

Pagi yg Ujan

Malasnya aku nk bangun pagi tadi...rasa berat jer mata ni. Tiba2 terasa nk cuti plak arini. Mana bleh beb...kerja tetap kerja...

Dengan kesejukkan yg menusuk ke tulang sum2 ku, aku gagahi jua langkahku ke bilik air (eceh cam ayat novel plak) tu kalo ikutkan mata tu mau pejam lagi dlm bilik ayor tu. Teringat masa kecik2 dulu kalo nk g skolah. Kena bangun pagi2...pastu duk dlm bilik ayor tido lagi hehehehe...sampaii mak aku jerit oi....x siap lagi ke mandi????hikhikhik...sejuk oooo mandi pagi2 ni. Tau je la budak2 kan mana suka bangun pagi mandi. pagi2 tu sesuai untuk tido jer...tarik selimut fuh...sonoknya...

Dah pagi ni ujan plak...elok aku siap nk kuar umah ujan pun turun...2 3 hari lepas ptg2 dia ujan. Ni arini pagi plak.. Aku pun dh x tau cuaca sekarang ni. X menentu. Tu belum kira kalo aku balik keje separuh jalan basah separuh lagi kering. Kalo mula2 kering pasru basah xpe la jugak. Ni basah dulu baru kering. Nak2 lagi kalo ada traffic light ke roundabout ke....malu woooo orang tgkk kita basah kuyup. Tapi nk wat camne kan??? Dah namanya merempit biasa la tu kan???

Kalo esok mmg x cuti maunya aku maunya aku el jer arini. Basah gak la td. tapi sikit la...(x sampai ke s****** lagi yer k.zai!!!!!) ai ada baju ujan tau!!!!!!!!

No comments: