Thursday, April 30, 2009

Cuti Sem...

Actually cuti sem smggu lagi...time2 camni dah ada gak student yg balik. Teringat waktu study dulu, mesti kos aku yg kena tutup pagar hostel. Org lain sume dh balik kami duk kat tngkp kena study. Hru tul time tu..



Gambar ni xde kaitan lgsg ngan study tau...ni aku terjumpa dlm phone. Lama dah ni tp camna tah blh lupa nk update. Yg peliknya pasai apa kami suma pakai kaler merah??? Cam janji je kan???


Erm...kalo x silap aku ni masa cuti sem. biasanya kalo cuti sem ni, masa ni la nk wat keje2 berat. Senang sikit student cuti x la mengganggu kitorang nk wat pengubahsuaian tpt. Opis aku ni pun dh bape kali ubah suai. Maklum la byk sgt idea2 yg nk dicurahkan...


Untuk sem ni ada lagi perubahan yang akan berlaku. hehehehehe.... cam gelak jahat kan???Nnti aku publish yer...doa2 la aku x lupa nk publish yer cam gambar2 ni...

No comments: