Tuesday, April 28, 2009

Tag dari K.zai

K.zai sajer tau!!! x bagi can lansung blog ni berehat....

1. Nyatakan usia blog anda (bg la tarikh yg specific)

Entah la x ingat plak bila tarikh lahir blog aku ni. Yg pasti pertengahan tahun lepas.


2.Terangkan kenapa anda berblogging..(kalu ada cite disebalik kisah anda mula berbloging nie pun..citekan jer..)

Ni sume salah k.zai. sikit2 dia pengaruh aku. Mula2 forum...pastu fp...syok gak bila join fp ni. Dah lama dh dok tgk fp org jer, pastu try join. Tapi tu la fp ni kadang2 ssh nk upload gmbar. Pastu k.zai berjaya membawa aku ke alam blog ni.


3.Nyatakan blog pertama yg anda bace (kalu masih ingat)

Ha yg ni mmg x hengat langsung. Byk sgt blog yg aku baca. Sonok plak baca blog2 org ni. Xkisah la blog masak ke hobi ke luahan perasaan ke...


4. Letakkan n3 pertama dlm blog anda..(means ur 1st entry la)

“create blog baru...seb baik ada k.zai. thanks k.zai”

See, ni sume angkara k.zai tau!


5. Huraikan entry tersebut (cite la sikit knp tulis entry tu)?

Hahahaha!!! Kan aku dh kata ni sume k.zaii punya angkara. Hari2 dok pengaruh aku suh wat blog ni. So aku ngan bangganya waktu tu (walaupun buta blog waktu & ketika itu) telah berjaya menghasilkan blog aku sendiri. TQVM K.zai!!!


6. Letakkan satu pic yg anda paling suka dlm blog anda


Dalam blog ni x byk sgt gambar. Ni la gambar yg paling aku suka setakat ni..


7. Harapan anda

Harapan???? Of course la nk blog ni sentiasa ber update selalu. Dan smg persahabatan di alam maya ni berkekalan sampai bila2...



8. Pas tag nie pada sape yg anda nk

alamak!! Ni yg susah ni...nk tag sapa yer???

http://mirajohar.blogspot.com/

http://kayieda.blogspot.com/

No comments: