Tuesday, August 11, 2009

Selamat Pengantin Baru!!

Awal bulan aritu dapat jemputan kawen classmate (lail) aku. 1 lagi dari ex opismate aku Siti sepupu dia kawen.

Sorri lail x dpt dtg kenduri ko tp adiah sudah dipos pd epul. kalo ko x dpt bgtau aku (cam la lail tu baca blog aku ni hehehe) nnti aku sekeh2 pala bakal bapak budak tu.

Ekceli aku sudah di booked oleh siti. Pada tarikh tersebut aku x blh g mana2 kenduri. lail lmbt sikit je email kad kat aku.
Ni sekitar majlis kad nikah di seksyen 6. Gambar makan je snap sbb org terlalu ramai.Resepsi kat subang x dpt nk snap gmbar.
Apa2 pun tahniah buat kedua2 pasangan pengantin. Semoga bahagia selamanya...

Aiman pun nk makan sendiri xmau umi suap.

Tu dia hambek ko...ni melantak namanya...


Makanan sume sedap2...thanks to siti


1 comment:

azra said...

ingatkn liza punye selamat pengantin baru..hehe..dapnye udang 2..kim salam siti ye liza..