Wednesday, August 12, 2009

Not in mood...

Ingat pagi td pegi keje nk naik BJN. Dh seminggu biar BJN tu. Cam dh majuk jer aku tgk. Seb bek petang semalam dh bw dia ronda2 p cari gula. Apasal gula ssh nk cari sekarang ni ha???

Sudahnya naik WSL gak..ermmm harap2 BJN x kecik ati yer...sok kita naik BJN yer...Pagi2 lagi bos dh panggil. Dh rasa lain macam dah ni..ye la org wat salah mesti takut kan???? hahaha seb bek ngaku..besa la kan keje...mana ada yg betul. Bos pun kadang2 x betul gak. So masing2 kena main peranan supaya ingat mengingati antara satu sama lain. Tegur menegur...betul x???

Berbalik pada kesalahan aku td. Aku mengaku mmg salah aku. Cuma x berkesempatan nk xplain jer..so pas ni jgn wat lagi yer...(teguran tuk diri sendiri)

Masa sampai opis td sempat gak singgah cafe beli bekpes. Perut cam lapar jer..pas mkn 2 3 suap kenyang plak. Tetiba kepala aku berdenyut2 plak. Apa kes ni?! pas jumpa bos makin berdenyut2 plak..tapi sebelah jer.Terus ilang mood. Bekpes yg tinggal separuhh td pun dh ilang selera nk mkn..

Pas makan ubat ni harap2 ok la...So mood arini agak kureng sikit...

No comments: