Wednesday, September 9, 2009

Mood Raya Kah???

Dua hari ni cam malas jer nk g kerja. Selalu pas subuh terus mandi. Ni siap tidur balik tu...kul 7.30 baru hegeh2 nk mandi...selalu aku la org paling awal kuar umah tapi hari mmg rasa malas je nk melangkah kuar. Adakah disebabkan cuti 3 hari jadi malas???atau disebabkan mood raya dah sampai...boleh gitu hikhikhik....

Alhamdulillah sampai opis masih x merah lagi punch card. Internet pun ok. Sistem pun ok walaupun lembab cam siput B***. Ni kira ok daripada x blh buka langsung or berjam nk tggu 1 modul tu kuar...menyakitkan hati lagi2 time student ramai.

Semalam agak kureng sikit pagi2..Ekon rosak, lampu kat meja aku ni piun rosak (buat aku mengantuk+malas+xde mood nk wat kerja). Pepagi dh ade student wat hal rasa nk sekeh2 jer pala dia. cam x penah masuk library. kasi gua panas jer pepagi ni!!!!!!

Tengahari cam biasa berpusu2 masuk libray sebab bulan pose. tapi wat2 cam bulan x pose. Tergelak mengekek2, gurau senda, hilai tawa cam library ni umah dia...hellloooooooo ni library ok!!!!bukan funfair....sekali lagi wat aku naik hangin satu badan.

Petang cam biasa jjer cuma rasa masa tu lmbt sgt. x sabar2 dh nk balik walhal 4.30 dah cau.

Hopefully today x macam semalam...

No comments: