Thursday, December 17, 2009

SELAMAT TAHUN BARU 1431H

Sedar x sedar dh masuk tahun baru. Apa yang aku dapat sepanjang tahun lepas??Alhamdulillah kesihatan, kebahagian, kegembiraan, adalah anugerah yang x ternilai.

Dan sesuatu yang menusuk kalbu. Syukur pada Mu ya Allah...Tenang rasanyer...harapan aku semoga ianya kekal untuk selamanya. Walaupun ku tahu ia pasti akan menjadi milik yang lain. Kau berilah peluang ini untuk kami menikmatinya sebentar. Walaupun bayang-bayang itu masih samar2 lagi...tapi siapalah kami untuk melawan takdirMu ya Allah. Seandainya ia sekejap sahaja kami syukur pada Mu ya Allah atas peluang ini.

Ya Allah ya tuhanku, Kau tetapkan la hatiku. Jauhi la dari perkara2 yang tidak diingini. Tiada apa yang aku pinta selain dari yang baik2 sahaja. Dan aku berharap kau bantulah diriku untuk aku melaksanakan azam aku dengan hati yang cekal dan tabah. kau kuatkan lah diriku untuk ku menghadapii segala ujian dan dugaanMU..

Aku berdoa semoga seluruh keluarga beroleh kesejahteraan dunia & akhirat...Amin...

No comments: