Monday, January 25, 2010

Semakin sihat...

Alhamdulillah keadaan ku semakin sihat. 2 hari terbaring mmg sesuatu yg amat mbosankan.Nasib la mmg cuti sabtu ahad kalo x mmg mc lagi la jawabnyer...

Hari ni plak masuk keje kul 12. Mggu ni keje ptg, so xde la berat sgt nk bgn walaupun kepala cam masih biol hahaha...Mula2 masuk keje risau gak, ye la dh la student baru masuk. Kena la pakai mask lagi..bukan apa cuma berhati2...mmg la kita disahkan jauh dr virus2 yg bahaya tu cuma kadang2 kita xtau org lain entah ada enth x..lagi2 kes H1N1 ni lom selesai. Aku tgk ada student tu td selamber jer bersih. Mencemarkan alam sekitar betul...

Rasanyer mmg musim demam kot sekarang ni. Ada la 2 3 org kawan aku pun x sihat gak. Pastu td ada plak SA tu tnya aku knp x baik2 batuk lagi sejak sbm dorang cuti. Ish...ish...ish...nmpk sgt aku ni slalu demam. Kalo dr sblm cuti sampai skrg tu dh lebih 3 bulan dikkk...tu dh sakit lain namanyer..Ada gak org prihatian yer...

Pada kawan2, sahabat2, teman2 yg x sihat tu rajin2 makan ubat. Bykkn minum air kosong. sepanjang aku demam air kosong mmg sentiasa disisiku...rasanya sehari ada la dlm 3 liter airaku minum. Kalo dh minum byk tu ulangalik ke toilet toksah kata ler. 15minit sekali la kot...xpe tu sume sbb nk buang toksin2 dlm bdn..

Selera mkn pun dh ada. Hari ni dh mkn nasi. Buah oren yg smlm pun aku dh mkn...Alhamdulillah atas kesihatan ini....

No comments: