Friday, January 22, 2010

Tak Sihat

Masih lagi terasa bahang tahun baru...pertama kali demam di tahun baru. Kira agak awal lagi. Bulan januari pun x hbs lagi. Masih pertengahan januari. Bermula dengan sakit tekak pada hari Selasa, diikuti dengan keadaan badan yang sekejap panas sekejap sejuk. Di tambah lagi dengan aircond office yg sejuk. Memang cepat jer la suhu badan aku ni berubah2... Sudahnyer hari Rabu tu aku 1/2 day. Khamis terus mc, hari ni hidung plak susah nk bernafas. Dengan keadaan ekon yg aku rasa hari ni agak sejuk. Sampaikan student komplen ekon sejuk.

Memandangkan jumaat rehat lama, so aku ambik keputusan nk tido sekejap. Kepala agak berdenyut sikit. Pas mkn ubat ni nk rest jap..

Hopefully next week aku akan sembuh seperti biasa. X mo kejadian lama berulang lagi. Sakit ambik darah masih terasa sampai sekarang walaupun rasa malu menangis2 depan k.zai. Cam budak kecik pun ada rasanyer...tapi tiap sakit dh x ingat apa dah...

Seboleh mgkn aku akan berusaha untuk mengembalikan kesihatanku ini. Ubat mmg ikut time makan. Perut mmg x penah kosong. Cuma masalah ekon kt tpt keje yg x blh dielakkan. Pakai la tebal mana pun baju. Tetap rasa sampai ke tulang sum2...

Doakan kesihatan aku...

No comments: