Wednesday, March 30, 2011

Errr....er....errr....


Ni apa citer sebenarnya ni??? Cerciter...cerciter.....hehehe ni sebenarnya xde citer tapi gatal jari ni nk update blog. Kang biar lama-lama penuh plak spider kat sini. Tetiba teringat spider web plak. Lama dah tak wat kan??? Takpe-takpe ada masa nanti saya buat yer....

Tapi kan...tapi kan....sejak duk umah ngan mak ni kan memang malas la nak ke dapur...(oppsss saya rajin yer tolong mak...kan mak kan....) Maksud saya lama dah saya tak mencuba resepi-resepi baru. Bukan la malas, tapi kat umah mak ni ada sapa jer. Sumenyer jenis makan sikit-sikit sebab tuu kitorang sume slim-slim kecuali anak kesayangan dorang ni jer hehehe...

Tapi betul la...lagi satu mak ngan abah takde la suka sangat nak cuba masakan baru. Kalau hari biasa pun dorang makan ala-ala jer. Mak lagi la, malam langsung tak makan. Sebab tu mak saya ni maintain ayu hohoho....jeles disitu ok!!


Gambar takde kaintan langsung ngan entry kan. Tajuk entry pun tahapahapatah...tengok pic cam nak tayang kamera jer kan hahaha. Cam poyo / ciwi dapat beli kamera baru gedabak bajet kau terer sangat nak guna kamera tu kan....syukur la nak kau dapat pegang kamera besar camtu hehehe...Kamera adalah ihsan dari k.zai. Thanks sangat kat kakak saya yang sorang ni. Selalu memberi pinjam kamera yang best ni kat saya. Walaupun main tekan-tekan jer. Hasil memang terbaik!!! Luv U K.zai

Gambar terlalu banyak. Cerita pun tak tahu yang mana nak publish dulu. Nanti ada mood saya publish yer...serius banyak giler...

Buat masa sekarang layan pic anak dara ni dulu yer :-))


No comments: