Thursday, March 31, 2011

Seksinyer dia....

Jangan ada yang terbeliak biji mata udah ler nengok kek ni yer. Bukan salah saya yer dapat kek cenggini. Kita salahkan tukang buat kek ni iaitu K.meen . Apa-apa pun kek akak memang best!!!

Alhamdulillah tahun ni dapat 2 kek. Yang ni plak kek eskrem. Memang feberet la selain dr kek K.Meen dan SR. Puas makan kek saje masa besday saya aritu.

Oh lupa nk bagtau (perlu ke bgtau hehehe) besday saya sebenarnya 2 minggu lepas. Udah tua pun teman ni. Beruban dah rambut. Tapi masih ada gak la yg ingat besday saya. Terima kasih sangat-sangat la. Terharu ni sob...sob...sob...

Tara..................masih dapat hadiah lagi hehehehe....ada sapa-sapa nak bagi hadiah lagi tak? Aci jer kalau ada yang sudi memberi. Saya dengan ikhlas hati sangat-sangat la sudi menerimanya hehehe....

No comments: