Friday, September 28, 2012

Saya










Adoi kenapa hidungku kembang semacam jer ni *taknak ngaku lettew hidung dh sedia kembang. Ok ni pic terbaru saya. Agak sememeh sikit. Sebelum ni lagi sememeh, selemoih & seangkatan dgnnya.. ni dh ada tepek bedak sikit-sikit. Kalau idak, kuasa pagi-pagi nak mencium bau wangi-wangi. Dah 2 bulan berjimat tak mengunjungi watson's. Kalau tak pantang nmpk watson's tu ada je benda nak dibeli. Syampu, shower foam, pencuci muka, deodorant masih ada lagi. Pakai sikit-sikit jer, itupun kalau boleh tahan. Kadang-kadang eh selalunya la x cuci muka pun. Tu yang boleh bertahan sampai 2 bln. Jimat kan???

Deodorant memang dah tak pakai. Tak jumpa lagi bau yang sesuai dengan hidung saya ni. Nasib la badan I wangi hehehehe...rahsianya....nk tahu ke???? makan limau kasturi dengan kulit dia sekali. Ni pakcik saya la gi tau. Dulu-dulu zaman budak-budak kan memang suka makan masam-masam. Nak-nak lagi dapat limau kasturi ngan asam boi perhgghhhhghghhhhh....meleleh air liur. Cer sekarang memang tidak la nak makan masam-masam. Kadang-kadang jer kalau tekak betul-betul loya.

Bila la blh kembali kepada sedia kala. Rindu nak mandi lama-lama. Syampu rambut lama-lama. Sekarang seminggu 2 kali jer cuci rambut. Kalau dulu 2 hari sekali. Ada tak syampu, shower foam ngan pencuci muka yang xde bau. Rindu nak manja-manjakan diri huhuhuhu....


2 comments:

fateem fatima said...

Yes!anak ko ppuann..percaya lahhhh *simptom mcm aku je dulu2...hewhewhew....

L.E.E.Z.D.Z.A said...

hahahha...ni kalau laki aku tau ni mau senyum sampai telinga. slalu suami2 nk boy tapi laki aku terbalik plak suka bby girl...tggu & lihat jer la nnti yer aunty siti