Monday, October 15, 2012

Kuatkan saya!

Husband call petang tadi. Masa tu masih kat opis. Biasa la kan En suami mesti akan call at least sekali sehari. Tapi lama dia diam...suara dah lain macam. Bila tanya senyap. Saya pun biar la dulu. Ingatkan talian dh putus. Bila panggil dia ada pulak. Pastu baru dia bagitau. Suara sedih sangat. Saya pun malas nak paksa-paksa dia just dengar je apa dia nak bagitau. Pastu dia dh tak boleh nak cerita lagi. Saya pun kata sambung balik keje...terus saya pun menangis.. Tak boleh rasanya tengok suami sedih saya pun akan sedih gak. saya tau dia dah cuba yang terbaik....Ya Allah kuatkanlah saya supaya saya dapat bantu suami saya. Saya tak mahu dia nampak saya lemah. Saya nak kuat didepannya supaya dia juga kuat. Bantulah saya....

1 comment:

fateem fatima said...

sedey nape cik n??harap ko kuat...(mengharapkan yang terbaik ameeenn..)