Wednesday, May 6, 2009

TV ku berseri2...

Ni apahal ni tv berseri2...pakai NV ke???xpenah lagi kudengar tv berseri2...

OOOO ....ini rupa-rupanya..Flip flower ni sebenarnya untuk diletak dlm kete. Ciwi dh sgt nk tgk. Buka2 jer terus letak atas tv. daun ngan bunga tu blh gerak2. Tp dh letak atas tv apa kekdahnyer dia nk gerak gak. Dh benda tu statik jer..Nnti aku letak dlm kete aku snap gmbr yer...

Bunga2 matahari, anggun mekar di taman sari...ewah cam maya plak yer nyanyi2 bagai. Gumbira sungguh hati beta. Bunga2 ni la yg menyebabkan hati beta gumbira. Haruman2 yg segar seolah2 ku berada di taman bunga. Eceh....Segar2 bunga ni kan???Suka plak aku tengok hasil keras tangan aku ni. Eleh takat cucuk humban dlm botol tu blh la..Kalo la bilik aku sentiasa dihiasi bunga2 segar cenggini alangkah bestnya...(beranagan jap)
Tara...itulah dia penghias2 tv aku. Walaupun tv lama tetapi tetap ku tatap hari2. nak2 lagi dh berhias cantik ngan bunga2 segar tu...

No comments: