Tuesday, November 30, 2010

Garfiel ke hapa ni???

Sian plak aku tengok kucing-kucing yang obesiti ni. Ingatkan manusia jer obesiti. Binatang pun ada gak...Comel memang la comel tapi kalo dah x larat nak angkat badan camne tu...







Kita manusia ni pun camtu la agaknyer yer...kalo dah terlebih-lebih susah nak bergerak (ni sebenarnya peringatan tuk diri sendiri sebenarnya). Jangan ada yang terasa udah ler...bukan nak menyindir atau apa....ni sebagai peringatan untu aku jer...

1 comment: