Monday, November 29, 2010

Kemaafan

Salam sayang buat semua kawan-kawan. Kali ni memang lama menyepi. Terlalu banyak halangan. Kadang kala tak termampu nak menghadapinya. Mungkin ini dugaan yang sangat kecil bagiku. Kalau dugaan ini pun tak termampu untuk menghadapinya bagaimana kalau Allah berikan dugaan yang lagi besar.

Aku sendiri tak tahu sampai bila aku akan menulis diblog ni. Adakah samnpai bila-bila ataupun mungkin sampai tahun depan saje. Oh sebulan jer lagi untuk masuk ke tahun baru. Bila sebut tahun baru mula la orang akan sibuk dengan azam.

Banyak sebenarnya yang aku nak ceritakan tapi tengok la dulu. Jika diizinkan Insya Allah...Oh ya aku sebenarnya dah ditukarkan tempat kerja. Masih dengan company yang sama cuma di lain tempat.

Banyak yang aku belajar di tempat baru ni. Ekceli tak de la baru sebenarnya. Dulu pun seminggu sekali datang sini. Cuma bila dah duduk bekerja disini sepenuhnya terasa environment baru. Ye la dulu bekerja ditempat yang akan terhad. Staf pun 2 3 kerat jer...sekarang lain. Kena pandai-pandai bawa diri.

Insya Allah dengan peluang yang baru ni aku berharap dapat meluaskan lagi kerjaya aku dan mengutip sebanyak mana pengalaman yang boleh diambil....Doakan aku yang terbaik!


No comments: