Friday, February 25, 2011

Nescafe itu...


Nescafe itu sangat sedap. Aromanyer saje boleh boleh menaikkan nafsu untuk menikmatinya. Tak kira la panas ke sejuk ke biasa ke nescafe 'o' ke. Pagi atau petang kalau dapat menikmatinya memang terbaik la....

Tapi disebabkan nescafe itu kepala saya jadi tingtong harini huhuhu...saya pun tak tahu sejak bila saya tak boleh minum nescafe ni...sangat rugi rasanya. Banyak sangat ke kafein dalam nescafe ni. Dulu ok jer tak ada pun sakit kepala. Sekarang kalau minum sikit pun dah boleh sakit kepala. Minum kopi ok plak. Bukan nescafe ngan kopi tu sama je ke???

Disebabkan nescafe itu hari ini saya telah menumpahkan sebotol air mineral dan secawan milo huhuhu...sangat sedih. Milo tu baru minum 2 teguk jer...Saya sangat suka minum milo. Sedih la plak huhuhu...

Camne nak hilangkan sakit kepala ni. Saya tak suka nk makan2 ubat kalau sakit2 kepala ni melainkan kalau saya dah tak tahan sangat. Nak tido pun tak boleh...dah kata minum nescafe kan harus la segar bugar...

Saya memang dah lama tak minum nescafe. Saje nak mencuba. Teringin plak bila dah lama tak minum. Sendiri cari pasal kan so sendiri la tanggung...


No comments: