Thursday, February 10, 2011

Perkhabaran terkejut

Baru sebentar tadi dapat tahu seorang kawan saya masa belajar kat uitm dulu mengalami berita buruk. Terkejut sangat. Memang 2 3 hari ini asyik teringat jer kat kawan-kawan lama masa belajar dulu. Salah sorangnya Nurul. 1 1/2 tahun duduk sebilik dengan dia.

Pagi ni dapat tahu dia jatuh terentak kepala. Mengalami sedikit kehilangan ingatan. Ya Allah saya macam tak boleh terima kenyataan ini. Nurul memang seorang yang ceria dan tabah. Dalam proses recovery kat rumah. Saya tak dapat bayangkan keadaan dia sekarang ini. Semoga Allah menyembuhkan dia dan semoga Allah memberi ketabahan kepada suaminya.

Saya baru nak khabarkan berita gembira pada dia, tapi saya yang dapat berita sedih dari dia. Ya Allah Kau sembuhkanlah sahabatku ini....


No comments: