Wednesday, June 15, 2011

Addicted

Opsss jgn salah faham yer....ni tak tahu la kenapa jadi addicted sangat ngan milo. Sehari kalau tak minum milo rasa lain jer...selalu org ketagih ngan nescafe tapi saya lain plak. Bau milo je dah tak boleh tahan. Kalau nescafe bau jer dah pening kepala.



Kat rumah mak plak tak suka minum milo pagi-pagi. Katanya ngantuk. So teh o panas mesti ada atas meja pagi-pagi. Tapi kadang-kadang ada la gak milo atas meja (saya kan anak kesayangan keluarga huhuhu) harus la makan minum mak sediakan hhehehehe...

Tapi tak ada la selalu. Duduk ngan famili ni memang best. Lagi-lagi bila perasan anak kesayangan kan......haruslah dimanjai oleh kedua orang tua muahahahaha (seb bek adk badekk lain tak baca blog ni) oh....saya memang suka perasan anak kesayangan ok!!! Sapa lagi nak perasaan sendiri kan. Bukan salah pun mak ayah sendiri kan???? ada saya kisah????

Eh nk citer pasal milo je tadi dah melalut anak kesayangan plak. ok2....tak tahu la kenapa sekarang ni memang nk milo jer. Kalau kehabisan milo cam cacing panas rasanya. Tak boleh duduk diam. Memang kena ada stok milo ngan susu la kat rumah tu. Sekali beli pun ambik pek besar senang...lagi pun saya sorang je kot yg minum milo. So ngan harapan boleh tahan sebulan la kan...tapi kalau time adik-adik saya balik & time tu adik badek meroyan nak minum milo ais ke ice blended milo ke memang tak sampai sebulan stok milo tu ok! Tak apa la sesekali dorang balik, saya pun suka jer layan kerenah dorang tu...

Bosan kan kalau duk umah sorang-sorang. Tak tahu nak buat apa. Adik badek sume jauh huhuhu. Tak kan nak kuar hari-hari kan???? ( bajet anak kesayangan lagi huhuhu)....

Tetiba rindu kat adikadik..... :-((


No comments: