Friday, June 17, 2011

Keluarga Bahagia


Siapa yang tak mahu keluarga yang bahagia seperti ini. Ditambah lagi dengan kehadiran sicomel yang pasti akan menceriakan lagi rumahtangga seseorang. Sangat-sangat jeles tengok gambar ni. Jelas tergambar kebahagiaan mereka kan???

Maaf saya ambik gambar ni tanpa kebenaran mereka. Tak tahu kenapa nak buat entry khas buat mereka. Hopefully mereka tak kisah. Mereka ni rapat dengan saya sebenarnya tapi jauh. Camne tu??? Biarlah saya je yang tahu. Saya pun tak tahu keadaan mereka sebenarnya. Harap-harap baik-baik jer...dan doa saya semoga mereka terus bahagia selamanya...apa yang boleh saya katakan setakat ini ialah baby mereka sangat comel. Dan saya tak boleh tengok baby mereka itu...Saya GERAM!!!!!!!!!!!!!

Cam best jer kalau dapat baby comel camtu kan????(hehehehe mode gatal!) Kawen pun belum lagi ada hati nak baby hikhikhik....ok lah sebenarnya tak tau apa motif tulis entry ni. Tapi dalam hati ada sesuatu sebenarnya. Sesuatu yang tak boleh nak diluahkan & tak tahu macam mana nak luahkan. PAda siapa pun tak tahu nak cakap. tak pe biar dulu, harap-harap ia tak mengganggu saya. Dan harap saya boleh mengawalnya....

Kepada mereka sekeluarga doakan saya bahagia seperti mereka jugak yer!!!!


No comments: