Thursday, June 7, 2012

Adik Saya Dah Kawen

Selamat Pengantin Baru. Semoga Kekal Hingga Akhir Hayat
 Saya tak tahu kenapa saya rasa sebak bila tengok gambar ni. Bukan saya sedih dengan perkahwinan adik saya ni, saya happy sangat. Cuma saya teringatkan arwah abah. Kalau abah ada mesti dia happy kan anak-anak perempuan dia dah kawen. Sebak jer...dah..dah...cukup...ni pun dah bergenang air mata. Raya tahun ni mesti meriah. Sebab ada pertambahan ahli keluarga bukan 1 tapi 2 sekali. Tahniah!!

Kami yg comel yeaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ni la adik beradik perempuan saya. Yang kanan tu Insya Allah awal tahun depan majlisnya...Yang depan tu tengah pregnant nak masuk 6 bulan. Semoga tak ada apa-apa yang berlaku. Anak 1st gugur masa kandungannya masuk 5 bulan. Sama-sama kita doa semoga semuanya selamat hingga baby tu lahir. Tak sabar nak dapat anak buah. Ermmm kenapa saya mok...mok...yer????


No comments: