Wednesday, June 6, 2012

Kesibukkan

Salam kawan-kawan...

Dah boleh bernapas sikit walaupun masih sangkut-sangkut...Apa yg bz sangat tu????? Cam saya bagitau sblm ni kan, kat rumah bz...kat opis bz....meh nak cerita sikit...

Kita mulakan dengan kerja-kerja ditempat kerja. Bulan 5 aritukan ada book fair kat KL. KL International Book Fair yang diadakan setiap tahun. Cuma tahun ni saya tak pergi kerana kesihatan yang kurang mengizinkan...So dah lepas book fair ni makanya banyak la listing yang supplier email. So listing-listing ni la nak kena semak & sebelum diorder...Alhamdulillah dengan bantuan kawan-kawan kerja-kerja ni pun berjalan dengan lancar...

Kesibukkan yang kedua ialah...membuat persiapan majlis perkahwinan adik saya. Selamat Pengantin baru buat Siti & Mazrik. Semoga kekal bahagia selama-lamanya...penatnyer masih terasa lagi. Biasa la kan kenduri kat kampung. Cumanya kenduri ni dibuat dirumah pakcik saya. Alhamdulillah rezeki adik saya. Ye la saya pun baru kawen 3 bulan. Penat pun tak habis lagi kan...Majlis kawen ni kan kerja besar bukan macam kenduri-kenduri biasa. Walaupun pakcik ambik katering tapi majlis nikah kami tetap buat rewang. Makan beradap juga dimasak sendiri oleh pakcik2 & makcik2 saya. Kalau rewang ni best sikit. Rasa meriah jer...

Nanti saya upload gambar adik saya yg sweet tu yer...cam kakak dia gak sweetnyer.... ;-))






No comments: