Thursday, November 22, 2012

Saya sudah....

Title entri macam apa jer...cam nk wat karangan budah sekolah rendah jer...apa yang sudahnyer???? heheheheehehe...(tetiba gelak, motif????)

ok la ok la...nk cerita pasal durian crepe jer pun. Dok tengok blog2, fb kawan-kawan sume dah menikmati durian crepe ni. Saya jer yang belum....*huhuhuhu* Hari isnin lepas bangun-bangun tido jer tetiba tanjak saya bila terima durian crepe ni. Terasa macam dalam mimpi jer. Mata terpisat-pisat sambil kuis-kuis tahi mata yang masih berbaki (hikhikhik) tetiba dapat plak durian crepe ni terasa cam wahhhh.....

Orang lain dh berketul-ketul masuk dalam perut tapi saya baru je dapat merasa. Mana nak cari duriann crepe ni. Actually durian crepe ni adik iipar saya bagi. tak tahu mana dia order. Sedap sangat. Tapi rasanya saya tak boleh nk makan banyak-banyak sekali gus. Cam makan durian. bukannyer boleh melantak sebakul kan..serius memang sedap la durian crepe ni. Geram tengok kulit dia yang gebu2 tu...montok2 pulak tu . Mana la nak cari kat area kuala selangor ni...

No comments: