Friday, September 12, 2014

Bloggeroid

Salam semua...

Saya  3 4 kali try update guna bloggeriod tapi tak lepas-lepas bila nak publish. Kenapa ha??? Konon-kononnya dah install bloggeroid kat tepon senang la nak update kan. Nak tido pun boleh update. (cam blogger tegar sangat la kan hehehehe...) tapinya ntah knp time nak publish tu failed memanjang. Stress ok.

Ni ada kesempatan sikit kat opis ni boleh la soksek sikit. Alhamdulillah saya semakin sihat. Dan saya rasa saya boleh dah nak mengarang membebel bergosip sorang-sorang kat blog yang dah lama saya tinggalkan ni. Kesian blog ni. Dah lama sangat diabaikan. Ada gak rasa macam nak tutup je blog ni tapi macam sayang plak. Banyak kenangan dengan blog ni.

Macam mana pun saya akan teruskan juga blog ni. Sebab kat sini la satu-satunya tempat saya luahkan segalanya. Dulu ada gak 2 3 medium yang lain tapi semua saya dahh tutup. Biar la blog ni satu je. Yang ada ni pun kadang-kadang diabaikan. Semoga saya akan terus berkongsi segalanya disini....

No comments: