Friday, January 23, 2015

Sambutan Maulidur Rasul 1436

Alhamdulillah pagi tadi office saya ada mengadakan sambutan Maulidur Rasul. Tahun ni hanya perarakan dan juga sedikit ceramah sempena Maulidur Rasul. Jika sebelum ni ada pertandingan tapi tahun ni tiada. Walaupun tiada pertandingan tapi perarakan sangat meriah. 

Perjalanan pun tak jauh. Tapi saya tak dapat nak join perarakan ni disebabkan kesihatan yang tidak mengizinkan. Hanya melihat dari jauh dan menunggu mereka di dalam masjid je. Perarakan bermula lewat sikit sebab menunggu peserta dari Shah Alam. 

Gambar langsung saya tak ambik. Ada la juga officemate ambik gambar. Lupa plak nak minta kat dia tadi. Alhamdulillah semuanya seperti yang dirancang. Oh ya ada juga diadakan derma darah diperkarangan masjid. Dah lama rasanya saya tak derma darah. Sejak mengandungkan Cik Auni. Rindu pulak rasanya. Insya Allah kalau diberikan kesempatan saya akan terus menderma.

No comments: