Wednesday, June 12, 2013

Destinasi Percutian Saya

Memandangkan kita dah menabung sehari singgit, jom kita tengok plak tempat-tempat yang bakal dicutikan hehehehe....

1. Langkawi
Orang lain dah 6 7 kali pergi langkawi ni. Saya sekali pun belum lagi. Tak larat dah dok berzikir kat telinga laki den. Dia kata bukan best pun langkawi ni. Memang la tak best sebab dia dah 2 3 kali pergi. Ni impian  dari zaman bujang tak kesampaian lagi. Takpe-takpe duit tabung dah cukup nanti kita terus je pergi...

2.Redang
Hiuii sapa yang taknak pergi tempat secantik, sedamai, senyaman ni...ko tengok air laut dia yang hijau kebiruan-biruan tu. Memang tempat idaman ni. Cantik sangat kan. Agak-agak bila la boleh sampai kat Redang ni yer...Anak kecik ni susah sikit la nak pergi tempat camni kan. Takpe kita tunggu Auni besar sikit, dah pandai jalan ke baru syok nak kesana.

3.Perhentian
Ni lagi satu tempat yang tersenarai dalam wishlist saya. Memang jatuh cinta la.Actually dah lama plan nak ke Perhentian ni. Masa tu tengok gambar member yang bercuti ngan famili dia. Gambar semua cantik-cantik. Masa tu memang dah tergedik-gedik jer nak pergi tapi ada je halangannya. Tengok la satu hari nanti saya mesti jejak kaki kat sana jugak. Errr...auni jom kita belajar berenang.....


Banyak sebenarnya tempat-tempat menarik & cantik kat Malaysia ni. Tak payah nak pergi jauh-jauh. Tapi kalau ko mampu apa salahnya kan...macam saya  ni kurang kemampuan sikit. Nak bercuti pun nak kena menabung sehari singgit hehehehe

Terima kasih la en google atas pic yg cantik ni ye

No comments: