Wednesday, September 4, 2013

Kraker enak dan menceriakan

Ni lagi satu kudapan saya di pejabat. Maklong la saya ni kan sentiasa kelaparan kalau kat opis tu. So kudapan-kudapan camni la saya selalu makan. Yang ni perisa strawberry & blackcurrant. Sedap sangat! Makan sebungkus nak lagi. Dasar perut buncit kan!!


Alamak gambar blur plak. Ambik pakai tepon jer. Happy je dapat makan biskut ni. Memang betul la kraker ni enak lagi menceriakan...Ni simpan dalam handbeg sebungkus pun aci gak. Time-time terdesak ke darurat ke lapor tahap tak makan apa-apa 5 jam  ke ( saya la tu...terus gigil-gigil kelaparan *ada citer best bab gigil-gigil lapor ni hehhehe next entry yer...) senang kan. Dah la dia pack kecik-kecik senang nak bawak g mana-mana.. eh kalau saya bagi 1 kotak pun boleh habis. Kalau dah gigil sebungkus tak cukup!

Eh nanti nak cari yang lain plak. Ada banyak jenis. korang cari je kat tesco ke giant ke dia ada macam-macam. Nyesal tak beli yang dark coklat sekali!

No comments: