Monday, September 2, 2013

Tiger Biskuat Choc

Hui korang kalau makan biskut ni boleh lari laju-laju pastu bolleh lompat-lompat cam tiger tu...ayat cam nak pujuk budak kecik makan kan...nampak no terpengaruh ngan iklan dalam tibi kan. Biskut  ni dah lama kot. Zaman saya sekolah-sekolah lagi kan. Suka sebab rasa dia sedap. Lagi-lagi yang coklat tu. Eh saya kalau coklat sume saya sukerrr....yang susu pun sedap. yang biasa pun sedap gak la. 

Tiger Biskuat Choc ni ada mengandungi enermaxx- 9 vitamin & 6 zat galian, kombinansi B1 & B2 membantu pengeluaran tenaga. So inilah makanan saya petang-petang. Lapar kot nak tunggu time balik keje tu. Dah la saya ni mengepam susu memang cepat je rasa lapar. Lantak la kalau orang kata saya gemuk ke hapa ke yang penting anak saya mendapat susu yang terbaik dari saya...

Actually ada lagi makanan-makanan lain. Saya ni cepat jemu.Takde la hari-hari saya makan biskuat ni. Kadang-kadang kalau tak sempat saya minum milo ke nestum ke or oat. Mana yang sempat la. Yang penting mengenyangkan. Takde la balik keje saya menggelupor kelaparan sampai rumah terus buka tudung saji khennn...burok betul perangai menantu hantu ni hehehe...

No comments: