Thursday, January 6, 2011

Menu lunch

Hi semua...apa menu lunch arini? Saya???? seperti biasa agak membosankan sebab menu sama setiap hari. Boring sangat asyik itu..itu...itu...sudahnya hampir sebulan saya tak keluar lunch. Duduk bilik cari-cari apa yang ada dalam kotak ajaib saya tu. Oh baru saya teringat air milo saya sudah habis. Perlukah saya ke tesco untuk memenuhkan kotak ajaib saya???

Semalam minum milo ais yang diorder dari kawan-kawan yang keluar lunch. Sudahnya hari ni saya batuk-batuk. Famili saya semua demam, batuk & selsema. Kini saya pula batuk-batuk. Waktu-waktu macam ni memang macam-macam menu bermain dikepala saya...

1. Soto Kedai Abah
2. Nasi Ayam Pak Mal
3. Ani Sup Utara
4. Nasi Campur Seksyen 8
5. ABC yg sgt mabeles di Seksyen 2
6. Siput Sedut Bob Corner
7. Pengat Azira

Tapi bilakah saya akan dapat merasa semuanya itu????

No comments: