Thursday, May 26, 2011

Botol Air Baru Saya

Memperkenalkan botol air baru saya.....yang ada gambar2 tu yer. Yang sebelah tu yang lama. Sebab apa saya ada 2 botol air? Sebab yang lama tu bila saya minum je mesti airr berjeje-jeje kuar. Dah macam bocor je mulut saya ni. Saya punya la minum dengan penuh sopan santun seorang gadis desa (muahahahahaa) Kat mulut botol tu dah macam retak jer...seingat saya tak ada plak botol air tu jatuh ke hapa. Tak tahu la kalau bukan saya yang jatuhkan.

Walaupun saya dah ada botol air baru tapi saya tetap sayangkan yang lama. sebabnya saya rasa air kat dalam bekas tu sentiasa sejuk. Kalau saya isi air pagi sampai ke petang tetap sejuk. Memang la saya duduk dalam bilik ber aircond kan tapi botol air baru tu xde plak airnya sejuk. So sekarang ni saya akan pastikan saya menghabiskan kedua2 air didalam botol tersebut (bunyi macam tamak kan??? ) bukan apa sebab saya nak sentiasa kelihatan cantik (ini teori saya sendiri yer... sila abaikan muahahaha)Kan elok kalau kita minum air kosong banyak. So saya akan menghabiskan paling kurang pun 1.5liter air sepanjang saya bekerja di opis.

Lagipun saya kat rumah memang susah nak minum air kosong. Dan lagi saya ni duduk dalam bilik berhawa dingin so kulit akan cepat kering terutamanya bibir saya. Nak elakkan bibir kering & malas nk oles2 ngan pelembab bibir makanya ini adalah cara yang paling senang. Minum jer la air kosong. Baik untuk tubuh juga!!!!

No comments: