Monday, May 16, 2011

Kenapa dengan saya ni???

Credit to En Gugel


Saya ni dah 2 3 hari dok teringin nak minum milo ais (cam x penah minum milo ais je kan hehehe) xde la kawan-kawan sekarang ni saya cuba untuk mengurangkan minum ais. Nak diet??? eh takde la (tu motif sbnrnyer hehehe) memang dah lama cuba untuk menurangkan ais. Untuk kesihatan saya sendiri. Ye la sapa yang nak jaga diri kita kan kalau bukan diri kita sendiri. Kena la pandai-pandai beringat. Dah la malas nak bersenam, makan pulak main belasah jer...

Sejak akhir-akhir ni saya kuat makan la. Mesti nak makan nasi. Yang saya perasan kalau makan ubat jer mesti saya cepat lapar...kenapa yer...tu saya tak suka makan ubat tu (eceh alasan semata-mata....) Tapi memang betul saya tak tipu. Saya ni rajin makan ubat tau! Oh nanti saya cerita next entry kenapa saya kena makan ubat. Banyak pulak tu....

Dah sekarang rasa nak minum milo ais plak. Makan lunch tadi say pun terorder la milo ais. Laju jer order kat kakak tu. Selalu tu leh lagi pikir-pikir nak minum apa. Ni main order jer....sekali akak tu antar gelas besar pulak....boleh habis pulak tu...selalu kalau lunch tak de la nak order air bersusu ni. Memang teringin sangat-sangat dah ni.

Mulai esok saya kena berpantang balik. Tak boleh jadi ni. Ikutkan hati badan binasa....Sakit sapa yang susah, saya jugak kan....semoga saya kuat melawan nafsu makan & minum ais saya hehehe...





No comments: