Sunday, May 29, 2011

Sakit itu memang sakit

Sila jangan gelakkan saya yer....kang ada yang kena penampor ngan saya. Ye saya tahu muka saya cam orang cacat. Dan lagi ada yang kata muka saya cam badut. Ini masa saya sakit gigi haritu. Dan sekarang dah tak sakit so boleh la dicabut. Tapi saya tak nak cabut!!!!!!!!!!!! ye memang saya takut sebab sakit gigi memang sakit yer. Bukan tak nak cabut saya pernah pergi untuk cabut gigi tersebut (selepas bengkak surut dan dh tak rasa sakit) doktor pun dh bagi ubat bius dah godek-godek gigi saya tu. Dah ketuk-ketuk gigi saya & memang saya tak rasa la kan dah kata doktor injek ubat bius kan sekali tang cabut tu memang terasa la weiii.....

Masa tu jugak saya menjerit sampai keluar la suara saya boleh didengari. Pastu doktor pun serender xmau cabut dah....doktor kata dah kena saraf. Maybe tunjang gigi saya masih kuat lagi. Ekceli gigi saya tu berlubang & penah ditampal. Tampalan tu dah tercabut tu pasal dia sakit. Sampai sekarang saya jadi macam fobia ngan g cabut gigi. Buka tak pernah cabut sebelum ni tapi pengalaman ni la yang paling ngeri sekali.

Saya tak tahu nak buat apa ngan gigi saya ni. Buat masa ni saya tak akan cabut lagi gigi ni....






No comments: