Monday, May 21, 2012

kemana kita?????





Mood cuti2 mesia tetiba menjelma dalam diri ini. En suami sila bawa Pn isteri bercuti yer... sebelum amukan ablasa muncul dalam diri dia hehehehe...
Macam nak pergi tempat-tempat sejuk macam genting ke....




eh...eh..eh...kenapa saya tak tau pun kat genting ada tempat ni???

Ataupun ke tempat ni ke....

Wah terasa-terasa dah kemanisan dan kesedapan strawberi itu....

Tapi tempat-tempat tu dah selalu sangat pergi. Apa kata kita pergi tempat lain plak. Tukar angin sikit. Kita pergi pantai-pantai ke...

Sangat-sangat teringin nakk pergi pantai yang cantik camni...laut dan langit yang biru

Cantik kan?????? En Suami tolong la....Pn Isteri dah nak meroyan ni tengok  gambar-gambar ni. Kalau saya boleh pergi sendiri dah lama saya terbang ke sana. "awan terbang sila bawa saya ke pulau perhentian" tetiba feeling2 Goku boleh naik awan terbang hehehe...

Alolololo...comelnyer la ikan-ikan ni...Kalau pulau redang ni sebelah rumah saya mesti saya tak stress kan hari-hari tengok kecomelan ikan-ikan ni huhuhu....masalahnyer sebelah rumah saya adalah rumah jiran saya huhuhu....

Bila la agaknyer saya boleh cuti-cuti mesia ni??? next week apply cuti agak-agak leh dapat tak yer??? ;-))




No comments: