Tuesday, May 8, 2012

Makan jer la kejenyer

Entry sebelum ni ada saya cerita yang saya ni asyik nak makan jer kan??? Memang time tu tak tahu la kenapa nafsu makan saya tahap melampau yang kalau orang tengok mesti akan geleng kepala banyak-banyak kali. Mungkin perubahan hormon dalam badan kot. Asyik la nak salahkan hormon padahal sendiri punya selera cam hape jer kan???

Ada sekali tu saya beli nasi lemak bungkus daun pisang ngan bihun. Memula tu makan nasi lemak pastu cam nak rasa bihun la pulak. Member sebelah dah tegur tapi saya kata just nak rasa jer. Alih-alih hambik ko sebungkus bihun tu saya habiskan. Sume pun dah cam tak cayer jer betul ke saya yang makan ke ada belaan hahahaha...yer memang saya ada belaan. Bela cacing dalam perut yang sentiasa la lapar. Saya pun heran gak??? tetiba wat-wat konfius kan???



Ini adalah kudapan saya sementara tunggu lunch. Cer tengok kurma tu. Tinggal sebijik jer kan? Sebenarnya dah habis pun. MAsa entry ni dikarang dah 3 minggu bekas tu kosong. Tolong la En Suami, tolong la penuhkan kembali bekas yang kosong tu. Dah banyak kali bagitau tapi asyik la lupa jer....ni kalau bekas satu lagi tu kosong apa yang Puan Isteri ni nak makan??? Sanggup ke tengok Puan Isteri ni kurus????




No comments: