Tuesday, May 22, 2012

BFF...rindu kamu!

2 bulan tanpa mereka sangat-sangat rasa lain. Saat dan ketika ini memang saya sangat merindui mereka. Tak berhubung tak bermakna lupa. Mereka sentiasa dalam ingatan saya. Sentiasa dalam doa-doa saya. Berharap mereka tidak melupakan saya sebagaimana saya tidak melupakan mereka.

Rindu nak bersama...rindu nak berborak-borak....rindu nak bergelak ketawa...rindu nak keluar jalan-jalan dengan mereka...rindu nak makan bersama....Ya Allah tak tahu macam mana nak saya luahkan perasaan rindu ini. Sekian lama ianya terpendam didada ini. Hanya dengan cara ini saja dapat saya luahkan segalanya yang tersirat di hati. Terasa begitu jauh tapi mereka sentiasa saya ingati.

Mungkin mereka marah dengan saya...mungkin juga mereka sudah melupai saya. Apa yang perlu saya lakukan sekarang...semuanya diluar batasan saya. Cuma satu yang saya nak mereka tahu yang mereka tidak pernah saya lupakan. Susah senang bersama suatu masa dahulu....susah payah...suka duka...ya Allah kenapa malam ni laju jer airmata ni mengalir. Sesungguhnyer saya sayang mereka dan amat-amat merindui mereka. Ya Allah kau jagalah mereka ini dan janganlah kau biarkan mereka melupaiku.....





No comments: