Tuesday, April 15, 2014

Hi...hi...

Terlalu lama menyepikan diri. Alhamdulillah hari ni kembali berblog. Masih lagi soksek soksek. Tak tahu kenapa degil sangat selsema kali ni. Suara dah macam ella serak-serak basah. Ada officemate suruh saya kekalkan suara camni. Oh tidak la....

Ingat saya ni penyanyi ke nak maintain suara. Kalau suara original saya memang camni tak pe la jugak. Pagi tadi ternampak kawan saya post gambar kek lumut. Dia memang ambik tempahan kek lumut ni time raya. Kalau tak raya tak pasti plak saya. Dia buat untuk farewell budak office dia. 

Ni bukan kek Iza yer...ni saya google
Macam ni la lebih kurangnya. Adik ni duduk kat Johor. Siapa area Selatan boleh la tempah kat Iza. FB iza Yuniza Asri. Saya pernah jugak try buat tapi tak menjadi. Ingat nak try lagi. Saya memang takde bakat membaking ni kot. Kalau buat kek tak pernahnya jadi. Kek sesimple kek kukus pun kadang-kadang je jadi. Errrmmmm entah la. 

Kat office ada member bawa ciskut. Baru bercadang petang ni nk g tesco cari barang-barang. Memang nak buat ciskut. Hari tu balik umah mak ada jugak buat. Alhamdulillahh menjadi. Ni rasa macam nak try lagi. Saya ni kadang-kadang benda simple pun tak jadi. Tak tahu la tangan jenis apa saya ni. Takpe kita just cuba jer yer...

No comments: