Wednesday, March 5, 2014

Luahan hati

Sedih sangat hati ni. Selama setahun, bermacam-macam cara saya buat...bermacam-macam petua saya amalkan tapi saya terpaksa jugak lepaskan. Saya kena redha. Mungkin ada hikmahnya. Mungkin setakat ini jer rezekinya...Ya Allah...kuatkan hati saya. Saya sedih sangat ni. Tapi saya tak boleh buat apa-apa.

Saya pasti rindukan segala kenangan bersamanya. Segala-galanya. Mungkin bagi sesetengah orang perkara biasa. Tapi tidak bagi saya. Berat sangat rasanya nak lepaskan. Setelah setahun saya dengan berat hatinya terpaksa merelakan Cik Auni untuk fully fm. Niat saya untuk bf Cik Auni selama 2 tahun tidak kesampaian. Setiap perahan semakin sikit. Cik b pun makin sakit setiap kali saya pam.

Rasa sangat bersalah pada CIk Auni sebab tak dapat berikan yang terbaik untuknya. Terasa saya bukan mak yang baik. Sedihnya ya Allah. Berjujuran air mata ni saat menaip entry ni. Nak sangat bf Cik Auni sampai dia 2 tahun tapi saya tak mampu nak lakukan. SAya tak terdaya. Maafkan mummyy sayang.....

No comments: